| Auteur |
Bericht |
| Redorchestra.nl forum ~ Nieuws en aankondigingen ~ Mare Nostrum komt met grootse trailer! |
|
Geplaatst:
Ma Okt 08, 2007 5:13 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 18-3-2006
Onderwerpen: 639
|
|
En niet alleen een trailer!
Na het overslaan van maar liefst 3 Tunis Telegraphs (Mare Nostrum's nieuwsbrief) zijn ze gekomen met één grote update, de Oktober update.
Naast het uitbrengen van een trailer, hebben ze ook information sheets uitgebracht:Het bericht op het Mare Nostrum forum meld dat o.a. beelden van de Panzer II, Thompson M1928A1, Bren Mk. II, Messerschmidt BF109 en Junkers Ju-52 in de Tunis Telegraph staan.
De links naar de trailer kun je hier vinden:
Download (heeft een DivX/XviD codec nodig)
YouTube
En de links naar de laatste Tunis Telegraph hier:
October Telegraph |
|
 |
|
Geplaatst:
Di Okt 09, 2007 8:56 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 4-4-2007
Onderwerpen: 10
|
|
w00t facking nice
Jammer dat ze alleen maar run and gun zooi laten zien met die thompson, maar toch, facking nice  |
|
 |
|
Geplaatst:
Wo Okt 10, 2007 7:15 pm
|
|
|
|
|
| SiC-Disaster schreef: |
w00t facking nice
Jammer dat ze alleen maar run and gun zooi laten zien met die thompson, maar toch, facking nice  |
Thompson schijnt nog niet af te zijn.
Had nl. gevraagt waarom de speler zo lichtjes die grendel in de animatie verschuift, als of het een veertje was.
Het was niet af, schijnt de toedracht te zijn.
Eigenlijk wel dom om iets te tonen wat niet eens klaar is om getoont te worden.
Of althans, niet professioneel, lijkt mij. |
|
 |
|
Geplaatst:
Wo Okt 10, 2007 8:06 pm
|
|
|
Site Admin
Geregistreerd sinds: 16-3-2006
Onderwerpen: 195
|
|
Vind het mooi spul. Nog niet genoeg voor een trailer wellicht, maar al het andere spul ziet er goed uit. Kan me voorstellen dat ze gewoon heel trots zijn al spullen werkend te hebben en af en toe gewoon even wat van zich willen laten horen en dat is niet geheel onverstandig. Het is nl. geen professioneel project (net als RO dat vroeger ook niet was) dus gelden er andere regels.
Puik dat de MOD nog steeds in ontwikkeling is hoor! |
_________________ SasQuatch
www.redorchestra.nl |
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Wo Okt 10, 2007 8:18 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 28-3-2006
Onderwerpen: 495
|
|
| Ziet er zeer tof uit !!! Wat we wel opvalt is dat bijna alle mods standaard textures gebruiken die voor Ostfront 41 - 45 ook gebruikt zijn dit vind ik best wel jammer. Er zijn nu 3 mods waarvan 2 de Thompsen en de M1 garand maken, kunnen ze geen werk uitwisselen dat bespaart je toch veel werk? |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Do Okt 11, 2007 3:23 pm
|
|
|
|
|
Je hoeft niet aan een professioneel project bezig te zijn om professioneel te werken.
@Sharpshooter:
De lui van Mare Nostrum willen niet hun spul delen met Darkest Hour, andersom wel. (met uitzondering van een Thompson als test model, maar die is inmiddels vervangen door een eigen exemplaar)
Je zult ook veel DH materiaal terugvinden in MN.
En waarom aan textures werken als de huidige perfect zijn?  |
|
 |
|
Geplaatst:
Za Okt 13, 2007 1:14 pm
|
|
|
|
|
| De textures zijn idd perfect maar nu zie ik bepaalde textures steeds terugkomen in alle mods, het zou een mod veel orgineler maken met eigen gevonden/gemaakte textures. Jij zou toch ook geen Red Orchestra met Call of duty textures willen, een mod is een spel opzich vind ik. |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Za Okt 13, 2007 4:41 pm
|
|
|
|
|
| Sharpshooter schreef: |
| De textures zijn idd perfect maar nu zie ik bepaalde textures steeds terugkomen in alle mods, het zou een mod veel orgineler maken met eigen gevonden/gemaakte textures. Jij zou toch ook geen Red Orchestra met Call of duty textures willen, een mod is een spel opzich vind ik. |
Ja, maar dan zou het veel te lang duren allemaal.
Red Orchestra had toch ook niet allemaal eigen textures? Zeker 50% herkende ik nog van UT2003, zelfs in de 3.3 (UT2004) mod. |
|
 |
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 1:28 pm
|
|
|
|
|