| Auteur |
Bericht |
| Redorchestra.nl forum ~ Nieuws en aankondigingen ~ Sneak preview: Zomer update |
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 11:53 am
|
|
|
Geregistreerd sinds: 18-3-2006
Onderwerpen: 639
|
|
Op het moment dat je het niet zou verwacht, opeens uit het niets een sneak preview van een zomer update!
Naar zeggen schijnt het één van de grootste, zoniet dé grootste updates voor Red Orchestra tot nu toe te zijn.
Het betreft als eerste een enorme map, genaamd Krivoi Rog, van 16 vierkante kilometers met een viewdistance van 3 km!
De map speelt zich af in Oekraïne, in een schermutseling tussen de snelle Russische T-34/76's en de Duitse Tigers en vroege Panthers.
Daarnaast brengt deze map ons een nieuwe tank, de Panzer IV Ausf. G en de optie om handmatig het kanon van een tank te herladen, zodat men een andere hulstype kan selecteren voor het herladen.
Er is ook het één en andere gesleutelt aan het HDR Bloom systeem, het nieuwe systeem heet Adaptive Bloom System dat nu zich enkel focust op over belichting wanneer er word gekeken naar een felle lichtbron.
Voorheen ervaarde men een overdreven waas wanneer HDR Bloom ingeschakelt werd, vooral op lagere resoluties.
Echter met het adaptive bloom system blijft het beeld messcherp.
Ook kan men nu vanuit het spel anisotropisch filteren en anti-aliasing inschakelen.
Veel van de ontwikkelaars en testers beweren zelfs dat RO er uit ziet als een nieuw spel!
Voor de rest zijn er veel door admin gesuggereerde aanpassingen toegepast, met een paar bug fixes en community gesuggereerde aanpassingen.
Dit was enkel een teaser, verwacht meer nieuws binnenkort! |
Laatst aangepast door SgtH3nry3 op Zo Sep 30, 2007 1:53 pm, in totaal 2 keer bewerkt _________________
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 6:58 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 9-2-2007
Onderwerpen: 29
|
|
Chill!!
hdr bloom was idd wrak..
maak allemaal nieuwe maps van 400 vierkante kilometer en RO is perfect  |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Do Jul 26, 2007 11:32 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 28-3-2006
Onderwerpen: 495
|
|
| Omg super!!! Geweldig! Nu krijgt RO een flinke grafische opdonder, hier zaten we op te wachten. Er komt dus nog meer in deze update wat later bekend gemaakt word? |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 10:52 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 14-4-2007
Onderwerpen: 3
|
|
daar kijk ik naar uit!!
Grafische update... vraag mij af.  |
_________________ No retreat!
RO name: SS-Wehrmacht-BE
Add me to your friends in Steam
Playing with Dell XPS 710 Gaming Machine...with a dell 22inch @ 1680x1050 |
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 3:27 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 12-7-2006
Onderwerpen: 37
|
|
Bij mij zette ie altijd bloom automatisch aan (terwijl me pc zuigt/dat niet eens goed kan draaien!).
Ziet er wel beter uit ja, en eindelijk AA!  |
|
|
|
|
 |
|