| Auteur |
Bericht |
| Redorchestra.nl forum ~ Mods ~ Invasie van Holland mod |
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 9:40 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 18-3-2006
Onderwerpen: 639
|
|
'Ello gozers, na toch een beetje twijfelen zijn eruit gekomen...
We gaan door met ons plan, de Invasie van Holland mod...
Deze mod zal de gemiddelde internationale gamer geen ruk boeien, maar ons Hollanders waarschijnlijk wel!
Op dit moment is Red Orchestra niks in ons landje, maar we hopen dat deze mod dat zal verhelpen...
Op dit moment zoeken uiteraard mensen, het liefste Nederlandse, dus kan jij omgaan met UnrealEd, 3D Studio Max, Maya, or welk modelleer-, animatie- of skinprogramma dan ook, stuur mij een mailtje, laat me wat van je werk zien en we zoeken een plekje voor je!
We zijn al begonnen met ons werk, en we zijn bezig aan een "Karabijn. Hembrug. M95 No.5" maar onthoud er word nog steeds aangewerkt!
Zelf ben ik bezig om contact op te zoeken met de Landmacht, in de hoop dat ze ons informatie kunnen geven.
Over de website zijn we nog niet helemaal uit, maar we zullen je up-to-date houden!
Als je ons wilt bereiken, stuur een meeltje of nodig me uit op MSN Messenger met dit adres: h3nry3@gmail.com.
Met vriendelijke groet,
SgtH3nry3 en Panzer_Grenadier.  |
|
 |
|
Geplaatst:
Di Jun 06, 2006 11:11 am
|
|
|
Geregistreerd sinds: 18-4-2006
Onderwerpen: 189
|
|
| Fieeuuuuuw, van die dingen die je opnoemde, ben ik geen expert in |
_________________ <('.'<) |
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Di Jun 06, 2006 11:53 am
|
|
|
Geregistreerd sinds: 23-3-2006
Onderwerpen: 407
|
|
Sgt ik ben klaar om mijn plicht te doen en bij het modteam te joinen Wel pas volgende week, heb volgende week tentamens  |
|
 |
|
Geplaatst:
Di Jun 06, 2006 12:09 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 18-3-2006
Onderwerpen: 639
|
|
| Limbo schreef: |
Sgt ik ben klaar om mijn plicht te doen en bij het modteam te joinen Wel pas volgende week, heb volgende week tentamens  |
Komt voor elkaar!  |
|
 |
|
Geplaatst:
Wo Okt 08, 2008 5:51 am
|
|
|
Geregistreerd sinds: 8-10-2008
Onderwerpen: 1
|
|
| hi ik ben nieuw hier maar je zou deze jongens ook eens kunnen polsen. Zij weten ook heel veel van de meidagen in 1940. http://www.1java.nl/ |
|
|
|
|
 |
|