| Auteur |
Bericht |
| Redorchestra.nl forum ~ WWII Geschiedenis ~ [Market Garden]Foto's e.d. |
|
Geplaatst:
Ma Dec 18, 2006 8:47 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 12-7-2006
Onderwerpen: 37
|
|
Ik ben op zoek naar een hele hoop foto's van market garden (Anrhem, en andere plaatsen toen der tijd, foto's van verzetslieden/burgers...).
Op google, na ong 4/5 weken intensief zoeken levert het niets op. Ik hoop dat jullie nog ergens een hoop hebben liggen, of goede links weten.
Alvast bedankt in ieder geval.
ps: Als je vraagt waarvoor het is, dan zul je dat over 4/5 maanden in "gamevorm" zien ^^. |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Ma Dec 18, 2006 10:20 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 5-7-2006
Onderwerpen: 129
|
|
Misschien heb ik nog wel wat, het zal wel vrij algemeen zijn maar misschien heb je er wat aan.
Alles wat ik heb is uit het boek De Bevrijding van Julian Thompson. Het is vooral text en er zitten kleine foto's bij. Er zit wel briefgeld bij dat de geallieerden mee kregen toen ze gedropt werden. Ook heb ik nog een "lux" bonnenboekje uit die tijd. Zijn misschien leuke dingentjes als detail. |
|
 |
|
Geplaatst:
Ma Dec 18, 2006 11:37 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 23-3-2006
Onderwerpen: 112
|
|
| FullMetal schreef: |
Ik ben op zoek naar een hele hoop foto's van market garden (Anrhem, en andere plaatsen toen der tijd, foto's van verzetslieden/burgers...).
Op google, na ong 4/5 weken intensief zoeken levert het niets op. Ik hoop dat jullie nog ergens een hoop hebben liggen, of goede links weten.
Alvast bedankt in ieder geval.
ps: Als je vraagt waarvoor het is, dan zul je dat over 4/5 maanden in "gamevorm" zien ^^. |
Onmogelijk dat google niet heeft oggeleverd.
Een zoek actie op google: Trefwoord : Oosterbeek perimeter
http://www.pegasusarchive.org/arnhem/photos.htm
Kan ook zijn dat je dit, "niets" bedoelde
Anyway ik heb eens wat meegeholpen aan de research voor een
Market Garden Mod voor COD en heb wel het een en ander......
Moet wel ff spitten in mijn cd's en dvd's
Heb ook eigen foto's van huizen in de omgeving e.d. |
|
 |
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 3:57 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 5-8-2006
Onderwerpen: 5
|
|
| ik heb een paar jaar mee gedaan aan een battle tour bij arnhem, daar kregen we een soort mapje met veel luchtfoto's normale foto's en wat andere dingen, ook heb ik wat boeken over operation market-garden (vooral operation Market-Garden Then and Now volume 1&2 zijn mischien wel handig) als je wilt zal ik wel wat voor je inscannen. stuur me dan maar een mailtje of voeg me toe op miepjesman@hotmail.com |
_________________ "Fantasie is belangrijker dan kennis" |
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 8:17 pm
|
|
|
Geregistreerd sinds: 12-7-2006
Onderwerpen: 37
|
|
Bedankt mensen! Ben wat laat met reageren (ongeval gehad en ook ff bezig geweest met de mod ).
Hartelijk bedankt... en Miepjesman, ik stuur je vanavond nog wel een mailtje. Allemaal bedankt!
Vielen dank!  |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 6:18 pm
|
|
|